22 Şubat 2011 Salı

Talihli Serüvenler Dizisi



Cok sevgili okur,

Sözlerime cook uzun zaman oldu, ne zamandir yazamadım gibi klise sözlerle baslamak isteyip baslayamanın verdigi derin bir hüzün ve üzüntü duygusuyla basliyorum.

Talihsiz seyler hayatta tum kucuklukleriyle ara ara devam etse de artik benle cok da fazla ugrasmamaya karar vermisler. Gecen gün kapimin önüne bir sise iksir birakmislar. Bundan icersem eger tekrar talihsiz olabilirmisim istersem. Peki ben ne mi yaptim, tabi ki de iksiri icmedim ve de kosarak lavaboya döktüm.

Artik talihli bir insan olduguma gore bir takim himhimlar, sismanliklar ve de tüy yumaklari gibi seyler etrafimda sürekli. Ha tabi bir de bunlari bana veren bir kisi var. Kendisi benim icin cok özel. O u e kad e ig m öy es a di . Cok sevgili okur, daktilonun basi tuslari yine tutukluk yapmis, simdi fark ettim. Bunun icin özür diliyorum ve hemen gitmek zorunda oldugumu belirtmek istiyorum çünkü himhimlar terligimin sol tekini yine calmis.

Kendine cok ama cok iyi bakman dilegiyle.

Saygilarimla...






1 yorum:

vivre sur le fil dedi ki...

ben bir zamanlar "iris"tim :)

bu mesaj kendi kendini yok etmeyecektir.
okuyup, yok etmeniz dileğiyle...

görüşmek üzereee :))