13 Temmuz 2009 Pazartesi

Teyze Kültürü ve Getirdikleri


Sevgili okur,

Gerçekten çok dertliyim. Şu insanları gördükçe dertleniyorum, dertlendikçe sinirleniyorum, sinirlendikçe de bana bir şeyler oluyor.

Ben bu insanları gerçekten anlamıyorum, anlayamıyorum artık. Hangi insanlar diye mi soruyorsun? Aslında insanları genel olarak anlamak çok zor ama ben daha çok yaşadığım anlamsız yerdeki manasını tamamen kaybetmiş, hatta o kadar kaybetmiş ki onu camlardan sarkarak sokakta arayan insanımsı yaratıklardan bahsediyorum. Evet, var bunlardan, benim yaşadığım yerde fazlasıyla var hatta. Tam olarak nelerden bahsettiğimi anlamadıysan şöyle bir örnek verebilirim:


Şimdi sevgili okur, insanlar pencereden bakamaz mı, yolda kaldırıma oturamaz mı diye sorabilirsiniz. Tabi ki sarksınlar camdan, tabi ki otursunlar kaldırımların üstünde. Herkes sonuç olarak özgür. Ancak benim dayanamadığım ve anlayamadığım tek bir şey var. Bir yandan bu insanların hayatlarının sıkıcılık seviyesini tahmin edemezken bir yandan da pencerelerinden bakarak gördükleri o küçük dünyalarının ne kadar küçük olduğunu kestiremiyorum. Gerçekten üzülerek söylüyorum ki yapamıyorum bunu. Bir gün acaba daha farklı insanlar görebilecek miyim ben bu güzide yurdumda? Ne dersin, aslında gayet güzel olabilirdi. Boşboş camlardan sarkmak, gün boyu kaldırımlarda oturup sigara içmek yerine bir şeyler yapan, üreten insanlar belki de? Haydi en azından üretmesin hiçbir şey, ondan geçtim belki de en azından ne bileyim, off, dört bir yanımda teyzelerle yaşamak istemiyorum işte.

Bugün bir de şöyle birşey vardı. Megafonla bağıra bağıra birşeyler satarak müziğin sesini daha da açmama yol açan, insan bile diyemeyeceğim şeyler. İstemiyorum böyle şeyler, istememe şansına nail olamaz mıyım, anlamıyorum.


Teyzesiz ve megafonsuz bir hayat dileğiyle.



2 yorum:

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Ahahahahaha yapamazsıııınnnn, teyzelerden kaçamazsınnnnn. They are everywhere :)

Fotoğraflarını da çektiğine inanamıyorum ya, mantı akşamını bu yüzden mi elinin tersiyle ittin. Terbiyesiz :)

Talihsiz Seyler Kisisi dedi ki...

Scream and run away whenever you see a Teyze. Fuck them all ya! Nefret ediyorum, dün de üst kattaki 5bin kiloluk teyze zıplıyordu kanımca, viledanın sopasıyla tavana vurdum, evet yaptım bunu ben, sonunda bunu da yaptırdılar bana :D